sri-lanka-deze-keer.reismee.nl

Hieper de piep. Piet jarig.

Dinsdag

Ja de illusie dat 's nachts de treinen niet rijden konden we wel vergeten, maar gelukkig waren we zo moe dat we er niet echt lang wakker van hebben gelegen. Maar om 5.30 uur ging een Hotelgast in de gymnaast onze kamer sporten met de T.V. loeihard aan.

Good Morning and Happy 60 Birthday Piet. De slingers en ballonen was ik vergeten. En geen bloemen en taart voor Piet. De Balinezen zijn daar attenter in.

7.30 uur naar de Royal Colombo Golfclub. Ongeveer 180 jaar oud. Een baan met 18 holes. Temperatuur 29 graden en bewolkt. Prima te doen dus. Met Caddy's mee hoef je alleen maar te slaan. En ze geven nog les ook tussen de bedrijven. Alles wat we al wisten, maar weer een niet goed deden werd herhaald. Af en toe liep er een leguaan door de baan. De score was van beide niet iets om over op te scheppen. Maximale van Piet 2 pars en Bea 1 birdy. Maar evengoed een geweldig dag, die we afsloten bij het zwembad van het Hotel. Alhoewel het is bewolkt en op de golfbaan kregen toen we net binnen waren een behoorlijke regenbui van 2 minuten. De kleinkinderen belden Opa nog even en de kinderen stuurde een sms. Allen teleurgesteld dat Piet geen feestje geeft. Maar w.s. jaloers dat ze deze keer niet mee mochten.

't Ja even nog wat eerste indrukten. Er is hier een hoop lawaai. Treinen, toeterende auto's, golfen die tegen de rotsen opslaan. Maar vooral ook luide mensen. We zijn benieuwd of dat in het binnenland ook zo is. Er rijden ook heel veel tuk-tuk's. Maar opvallend minder brommers dan we gewend zijn. Het verkeer gaat weer op zijn Aziatisch door elkaar zonder dat er ongelukken gebeuren of dat er iemand kwaad wordt.

Rianda, hier hebben ze ook Arak.

Morgen gaan we op pad. Piet dankt jullie voor al de leuke berichten. Oh ja..... foto's op de site zetten lukt nog niet. Het internet is erg traag. Zodra ik ergens de kans zie zal ik het weer proberen.

Ruud Benard

Piet van harte gefelciteerd met je 60e jaardag en om op zo`n dag "2 pars" te slaan is toch zeker niet gek.
Bea met haar "birdy" zit ook weer op haar hoge nivo. Prachtige dag. Morgen gaan jullie op pad. Ben benieuwd.Heel veel plezier samen!

Groeten,Ruud

van Will

Halloooo,nogmaals van Harte Piet en Bea , met je verjaardag.
Was ik de 1e op Bea na ?
Wist het tijd verschil niet ,dus durfde ,zo vroeg,zowat niet te smsen,maar jullie hadden er al wat uurtjes op zitten,begreep ik.
Misschien zitten jullie nu wel aan de verjaardags borrel,de zoveelste,maar Groot gelijk.
Gezelli daggie verder en wat leuk dat Noa en Nanou ,Opa feliciteerde.
GENIETTTTTTTTTT .

Liefs van Will