sri-lanka-deze-keer.reismee.nl

We zijn er.

Maandag.

Na een voorspoedig reis: nou ja voorspoedig met aan iedere kant een dreinend kind. Zijn we vanmiddag aangekomen in de hoofdstad van Sri Lanka: Colombo. We werden verwelkomt door onze chauffeur Laksiaman. We kregen een mooie krans van bloemen om ons nek. Vanaf het vliegveld redenen we zo'n 35 kilometer naar het Hotel. De eerste indruk is dat alle Aziatische steden wel op elkaar lijken. Alleen de bevolking is hier over het algemeen donker van huidskleur en dikker, vooral de vrouwen.

We verblijven hier 4 nachten in een koloniaal Hotel Mount Lavinia. In de 19e eeuw was dit de residentie van de Engelse gouverneur. Eigenlijk hebben we nog niet veel te vertellen. Alleen rijden er treinen onder ons kamerraam langs, oude diesels volgepropt en mensen die eraan hangen. We hopen dat ze 's nachts niet rijden. Straks eten, slapen en morgenochtend vroeg

(7.30 uur)naar de golfbaan om Piet z'n verjaardag te vieren. De temperatuur is hier zoals vorig weekend in Nederland, alleen af en toe regent het.

De wisselkoers is slecht rekenen. 165 RM is 1 euro. Goed ook dit zal wennen.

Rianda

Dus jullie troffen het weer met het kleine grut naast jullie. Gelukkig zijn jullie er.Nu kan het genieten beginnen.,Groetjes van Peet,Tom en Nina.,Knuf,Rianda.

Jan

Piet, alvast een fijne verjaardag. Doe je voorzichtig op de golfbaan ?
Groetjes, Jan

Pammy

Leuk om je verhalen te kunnen lezen. Een hele fijne vakantie toegewenst!

Roos

Fijn dat jullie veilig aangekomen zijn....geniet lekker!!

En Piet!!!! Van harte met je verjaardag

Cora

Buurmannetje! GEFELICITEERD!! Sla een Birdy als kado aan je zelf op de ongetwijfeld paradijselijke golf course. Neem ik vanavond een wijntje van je. Dick drink wel een eigen biertje.

Rianda

Er is er 1 jarig Hoera Hoera ,Dat kun je wel zien....Alhoewel,waar zijn de slngers en ballonnen?
Lieve Piet,Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En Bea jij ook gefeliciteerd met je manlief.Maak er een leuke dag van,Dikke Kus vanuit Schagen.

Simone

Hoi Bea en Piet ;-)

Ten eerste, Piet, gefeliciteerd met je verjaardag ;-)
Leuk om zo mee te lezen, ik ben ook heel benieuwd naar de foto's (zodra het lukt ze te plaatsen)
Dat is even een hele andere wereld zo, geniet er lekker van.
En ik hoop dat de "herrie" snel went.
Ik wens jullie nog een hele hoop zon en veel plezier !!!!

Dikke kus,
Simone